петак, 2. новембар 2012.

Sreca

Pogled na srecu gledamo svi drugacije.
Sreca se moze sastojati iz malih sitnica do ogromnih stvari.
Svi je koristimo i kada hocemo i kada to ne zelimo.Retki su trenutci u kojima ne zelimo biti srecni.
Zivot je sastavljen iz srece i nesrece.
Od dveju suprotnosti nastaje harmonija.
Kada bi nam zivot bio non-stop srecan trazili bi smo trunku nesrece bez obzira na ogromnu srecu.
Zivot je sastavljen od toga i ne moze se promeniti.Mi se trebamo prilagoditi tome i uzivati u zivotu.
Smisao zivota postoji ,da li bio on srecan ili nesrecan mi smo stvaraoci naseg buduceg zivota.
Kada smo prvi put udahnuli zivot , tada je poceo nas put .
Moramo ga slediti,moramo pratiti nas blagoslov jer uspeh srece lezi u nama samim.
Mi odlucujemo da li cemo biti srecni ili nesrecni.
Mi smo ti koji donosimo odluke za sebe , mi mozemo promeniti nas zivot jakom voljom.
Za mene je sreca blagoslov.Pracenjem srece , idemo putem zadovoljstva,odlicnog raspolozenja ...
Sreca se ne moze kupiti a ni prodati , sreca nam je svima u istoj kolicini data od stvaraoca ali on je posao ostavio na nama , mi je trebamo graditi i cuvati .
Budite srecni , budite ono sto jeste,pratite svoj blagoslov , i sreca ce vam se osmehnuti.

1 коментар:

  1. "Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, i još čudnije kako nam često baš to malo nedostaje!" ♥

    ОдговориИзбриши